VTM Go - | Effie case 2024
VTM Go -

Van catch-up platform
naar volwaardige streamingdienst

Gold Effie

VTM GO - Joe Public Belgium

Gedragscampagne - Lang

Client
VTM GO
Daan Wouters

VTM Go -Daan Wouters Daan leerde het klappen van de marketing zweep aan beide kanten van het universum. Eerst bij bol.com als marketing manager België en later aan de agency kant als account director bij BBDO. Bij DPG Media, en meer bepaald bij VTM GO, tracht hij de vele marketing initiatieven op het vlak van AVOD en SVOD te vertalen naar concrete G2M plannen met bijhorende communicatieplannen.

Agency
Joe Public Belgium, part of Springbok
Pieter Staes

Joe Public Belgium, part of Springbok - Pieter Staes Pieter begon zijn carrière, samen met Manuel Ostyn, iets meer dan 20 jaar en 200 prijzen geleden bij Duvalguillaume. Nadat ze mee bureau van het jaar bij de Creative Belgium Awards wonnen, stapten ze over naar LDV United. Daar wonnen ze de allereerste leeuw voor het bureau. Vier jaar later verhuisden ze naar mortierbrigade om opnieuw mee bureau van het jaar te worden. Waarna ze bij WundermanThompson de rol van Executive Creative Director opnamen, waar ze acht jaar lang de creatieve reputatie van het bureau opbouwden, opnieuw bureau van het jaar werden en ook daar de eerste leeuwen ooit voor het bureau wonnen. Ze verlieten hun functies in 2022 om te helpen bij de oprichting van Joe Public Belgium, een creatief bureau dat inmiddels deel is geworden van de Springbok-groep. Pieter leeft gelukkig samen met één liefhebbende echtgenote, drie dochters, één kat, drie kippen en geen echte leeuwen.