2019 Effie Awards Belgium - Meet the winners

Gold Effie: Dare to Sponsor (Special Olympics Belgium + LDV United)
Gold Effie: The Good Flow (Telenet + TBWA)
Silver Effie: STIP IT - Move tegen Pesten (Ketnet + FamousGrey)
Silver Effie: A new era of retail (Delhaize + TBWA)
Silver Effie: We Are Belgium (AB Inbev + The Communication Agency)
Silver Effie: Curieuzeneuzen Vlaanderen (De Standaard + Bonka Circus)
Bronze Effie: Betaalbare geneesmiddelen in het huis en hart van elke Belg (EG + Dentsu Consulting)
Bronze Effie: Make room for (Ikea + DDB)
Bronze Effie: Vloggers vs Sigaretten (Kom op Tegen Kanker + FamousGrey)
Bronze Effie: Wohoo! launch (Nationale Loterij + Wunderman Thompson)
Bronze Effie: How a SH*T campaign launched our installment loans (bpost bank + DDB)
Bronze Effie: Why pay more? (Scarlet + BBDO Belgium)
Bronze Effie: Better than you think (ALDI + The Backroom + BLUE449)
Bronze Effie: Jupiler 0,0% - De herlancering van een dode categorie (AB Inbev + Isobar)

 

Newsroom

22/06/20

Aantal inschrijvingen Effie Awards overtreft
opnieuw eerdere edities

Dit jaar dingen maar liefst 28 cases mee naar een felbegeerde Gold, Silver of Bronze Effie Award. Daarmee is 2020 het meest succesvolle jaar in het meer dan 30-jarige bestaan van de prijzen die het belang van marketing effectiveness onderstrepen.

Meer artikels →

Effie wordt bestuurd door:

Association of Communication CompaniesBAM | Belgian Association of Marketing
Unie der Belgische AdverteerdersUnited Media Agencies

Met medewerking van:

Media Marketing