Boost your Effie performance
Hoe bouw ik een
winnende
Effie case?
De inschrijvingen voor de Effie Awards zijn geopend! Ben je nog aan het twijfelen of je zou inschrijven? Of wil je geïnspireerd worden om deel te nemen? Of wens je gewoon extra insights te krijgen over hoe je een campagne opstelt en realiseert met proven efficiency? Bekijk dan zeker de opname van de Effie InfoClass die doorging op 12 maart 2025.
De Effie online InfoClass is gericht op Effie lovers en marketeers die beter willen worden in proven efficiency marketing en communicatie, maar we nodigen ook graag de studenten uit onze communicatie- en marketingscholen uit. Docenten, aarzel dus niet om dit bijzondere leermoment te delen met je studenten.
De InfoClass besteedt bijzondere aandacht aan volgend onderwerp: Effie = proven efficiency = teamwork tussen adverteerder en zijn bureaus = grondige data-analyse. Dit jaar willen we ook de aandacht vestigen op het belang van duurzaamheid bij de planning van de campagne en in de campagneboodschap.
Tijdens de InfoClass delen we tal van tips en trucs om je dossier te optimaliseren en zo je kansen op het winnen van een Effie Award aanzienlijk te vergroten.
Dit zijn de topics aan bod komen.
- Welcome door Aude Mayence, voorzitter Effie-jury & VP Marketing & Digital - Delhaize &
Caroline Vervaeke, Director - Effie Belgium - 'Briefing for Gold' learnings for a good client/agency briefing and the right ambitions at the start are the basis for an Effie Award door Petra Baeck, Directeur Communicatie -
Kom op tegen Kanker & Petra De Roos, CEO - ACC - 10+1 believes for winning a Gold Effie - Proximus, Gold Winner 2024
door Jonathan Detavernier, Chief Strategic Officer - AKQA & Peter Van Hende, Senior Brand Strategist - Proximus - Sustainability: More than a buzzword - CommtoZero
door Lina Corrigan, ESG Manager - ACC - Explanation of the new features of Effie 2025, the Effie process and the practicalities
door Aude Mayence & Caroline Vervaeke