Got the fiberGold EffieProximus - AKQA + EssenceMediacom Gedragscampagne - Lang |
Registreer om deze Effie case te bekijken
Got the fiberGold EffieProximus - AKQA + EssenceMediacom Gedragscampagne - Lang |
Client |
Steven De Deyne begon zijn carrière bij Engie Group, waar hij ervaring opdeed in social media en digitale communicatie in marketing en customer service. Bij BMW Belux digitaliseerde hij de media-aanpak als Digital Marketing Manager en hielp hij mee aan de transformatie naar een mobiliteitsmerk als Brand Communication Manager. |
Agency |
Na haar rechtenstudie kreeg Catherine het communicatievirus te pakken. Ze startte haar carrière by McCann en vervolgde haar parcours bij Saatschi&aatchi, Boondoggle en BBDO. De voorbije 15 jaar realiseerde ze campagne voor grote merken als Carrefour, Senseo, Proximus… In 2019 vervoegde ze AKQA Brussels als Client Service Director. Samen met haar team is ze verantwoordelijk voor een brede waaier klanten als Proximus, Scarlet, Campari, Mediafin… Sinds haar promotie tot Chief Client Officer, maakt ze er samen met haar team een prioriteit van om hechte relaties op te bouwen met klanten en partners. Dit vormt de basis voor het creëren van krachtige merken en het neerzetten van campagnes met impact. |