Proximus - Got the fiber | Effie case 2024
Proximus - Got the fiber

Got the fiber

Gold Effie

Proximus - AKQA
+ EssenceMediacom

Gedragscampagne - Lang

Client
Proximus
Steven De Deyne

Proximus - Steven De Deyne Steven De Deyne begon zijn carrière bij Engie Group, waar hij ervaring opdeed in social media en digitale communicatie in marketing en customer service. Bij BMW Belux digitaliseerde hij de media-aanpak als Digital Marketing Manager en hielp hij mee aan de transformatie naar een mobiliteitsmerk als Brand Communication Manager.
In 2020 stapte hij over naar Proximus, waar hij de mediastrategie, -planning en -aankoop van de groep onder zijn vleugels nam. Momenteel leidt hij de teams die zich richten op strategie, branding, mediaplanning en buying, media campaign performance, en de interne productiestudio.
De voorbije jaren werden hij en het Proximus team bekroond als Media Advertiser 2021, Digital Advertiser 2023 en Advertising Brand 2024. Daarnaast is Steven ook actief in de raad van bestuur van de UBA.

Agency
AKQA
Catherine De Block

FamousGrey as part of SILK - Catherine De Block Na haar rechtenstudie kreeg Catherine het communicatievirus te pakken. Ze startte haar carrière by McCann en vervolgde haar parcours bij Saatschi&aatchi, Boondoggle en BBDO. De voorbije 15 jaar realiseerde ze campagne voor grote merken als Carrefour, Senseo, Proximus… In 2019 vervoegde ze AKQA Brussels als Client Service Director. Samen met haar team is ze verantwoordelijk voor een brede waaier klanten als Proximus, Scarlet, Campari, Mediafin… Sinds haar promotie tot Chief Client Officer, maakt ze er samen met haar team een prioriteit van om hechte relaties op te bouwen met klanten en partners. Dit vormt de basis voor het creëren van krachtige merken en het neerzetten van campagnes met impact.