"hey! - Stunten met ongelooflijke brand assets om impact te genereren | Effie case 2024
hey! - Stunten met ongelooflijke brand assets om impact te genereren

Stunten met ongelooflijke brand assets om impact te genereren

Bronze Effie + Special Mention of Excellence in Media Touchpoints

hey! - DVLR DDB

Merkimago campagne

Client
hey!
Pauline Kinet

hey! - Pauline Kinet Pauline is een expert in merkstrategie, communicatie en reclame. Ze begon haar carrière als accountmanager bij Duval Guillaume. Daarna werkte ze bij TBWA als strategisch directeur voor onder andere Telenet en Base. In 2019 stapte Pauline over naar de klantzijde. Bij VOO werd ze Head of Brand, Communication & Sponsoring. Sinds 2023 is ze Brand Portfolio Strategy & Sustainability Director bij Orange Belgium en zet ze samen met haar team de strategische lijnen uit voor zowel Orange, hey! als VOO.

Agency
DVLR DDB
Fiona Boyle

DVLR DDB - Fiona Boyle Fiona begon haar carrière in de communicatiesector in 2011, na haar Master Communicatiewetenschappen met als specialisatie Media en Populaire Cultuur. Ze deed ervaring op als strateeg bij o.a. Voice en Publicis Groupe, waar ze werkte op merken als Samsung, BNP Paribas Fortis, Orange, Efteling en Hoegaarden. Sinds 2019 is ze aan de slag bij DVLR DDB, waar ze als strateeg de beste inzichten rijmt met de integratie en de effectiviteit van campagnes voor o.a. hey!, Bolero en Kom op tegen Kanker.