Emoji®, de vaste 'back to school' afspraak voor gezinnen met kinderenEffie FinalistALDI België - Serviceplan + Boa, Boost & Publicis Groupe Belgium Gedragscampagne - Lang |
Registreer om deze Effie case te bekijken
Emoji®, de vaste 'back to school' afspraak voor gezinnen met kinderenEffie FinalistALDI België - Serviceplan + Boa, Boost & Publicis Groupe Belgium Gedragscampagne - Lang |
Client |
Afgestudeerd als handelswetenschapper startte Simon zijn carrière bij Colruyt Group en was er als verantwoordelijke merkontwikkeling actief betrokken bij de uitbouw van de eigen merken. Vervolgens werkte hij als productmanager bij Imperial Meat Products. Na vijf jaar als marketingmanager bij AVA Papierwaren, trad hij in 2019 in dienst bij ALDI. Vandaag leidt hij de afdeling Customer Strategy, de strategische cel van de MarCom-afdeling, waar hij verantwoordelijk is voor de strategische marketing- en mediaplannen, en de optimalisatie van loyaliteits- en CRM-processen voor België en Luxemburg. |
Agency |
Amber startte haar carrière als Art Director bij het videomarketingbureau GANG (voorheen StoryMe). Na vier jaar specialisatie in motion design, live action en mixed media direction nam ze verder de leiding als accountmanager voor enkele full-funnel klanten die nood hadden aan een volledige integratie van video in hun marketingstrategieën. Drie jaar geleden ontwikkelde Amber de rol van Creative Brand Strategist, waarin zij verscheidene digitale, social & videostrategieën heeft ontworpen. |