Cadeau pour tousFinalistVOO - Happiness Brussels + Space & Semetis Gedragscampagne - Kort |
Registreer om deze Effie case te bekijken
Cadeau pour tousFinalistVOO - Happiness Brussels + Space & Semetis Gedragscampagne - Kort |
CLIENT |
Pauline Kinet is expert in communicatie, marketing, branding en reclame. Na het behalen van haar diploma verkoopingenieur (Solvay Business School), begon Pauline vol passie aan haar carrière in de reclame (Duval Guillaume 2008-2011, TBWA 2011-2019). Ze werkte eerst als account manager en daarna als strategic director, voornamelijk voor Telenet en Base. Sinds 2019 is Pauline Head of Brand, Communication & Sponsoring bij VOO. Ze is ook ondernemer: zo lanceerde ze 'Josaphine's', een trendy parkkiosk waar je picknickmanden met brunch of aperitiefhapjes kunt afhalen. |
AGENCY |
Isabelle Koelman heeft Commerciële en Financiële Wetenschappen gestudeerd aan het ICHEC. Ze begon haar carrière bij Moore Response Marketing als Account Manager. Vervolgens ging ze aan de slag bij Ogilvy en later bij TBWA als Account-Director voor verschillende merken waaronder Martini, Avis Fleet Services, Electrabel, le Soir, Proximus, Tropicana, Alpro, Pedigree, NIVEA, Eucerin… Sinds 2011 werkt ze als Head of Digital Connectivity Planning bij Happiness Brussels en in 2017 werd ze er benoemd tot Strategic Director. Het is tijdens deze jaren dat ze haar grote expertise in Brand building en Creative management heeft opgebouwd. Sinds 2019 is ze Head of Strategy bij Happiness en leidt een team van 7 strategen. Ze maakt hiernaast ook deel uit van het Management Board van Happiness. |