Mr. PickxBronze EffieProximus - SILK + FamousGrey, Prophets, Maxus & Act Gedragscampagne - Kort |
Registreer om deze Effie case te bekijken
Mr. PickxBronze EffieProximus - SILK + FamousGrey, Prophets, Maxus & Act Gedragscampagne - Kort |
CLIENT |
Na zijn eerste ervaringen met social media en digitale communicatie, marketing en customer service bij Engie Group, startte Steven als expert in media en content bij BMW Belux. Om dan als Brand Communication Manager BMW op de nummer 1 positie in het premium segment te brengen en houden. Bij de overstap naar Proximus in 2020, omvatte Stevens rol alle media-aspecten van de Proximus Group. Vandaag leidt hij het Competence Center Brand, Communication & Media, waar de missie is om 'the most loved brands in Belgian Telco' te bouwen, elk met een unieke merkidentiteit en communicatieaanpak. |
AGENCY |
Dominique ontwikkelde tijdens zijn studies Architectuur (St Lukas Brussel) en Communicatiewetenschappen (VUB) een neus voor strategische analyse & creatieve intuïtie. Die combinatie leidde hem in 2000 naar de reclamewereld waar hij als strateeg in zowel merkstrategische (TBWA, DDB) als digitale agencies (Boondoggle, Accenture Song) werkte. Vandaag bouwt hij als Head of Strategy bij FamousGrey in nauw overleg met creatieven, designers & technologische experts aan slimme merkstrategieën die recht op doel afgaan qua impact & effectiviteit. |