Na haar studies vertaler/tolk & marketing communicatie aan de Erasmushogeschool startte Isabel haar reclameloopbaan in 2003 bij DDB. Daarna volgende LG&F/Famous, Mortierbrigade en ten slotte 8 jaar bij TBWA. Zij werkte voor klanten als Nationale Loterij, Bacardi, AXA, Deutsche Bank en ten slotte als Client Service Director jaren voor Telenet.
In 2019 stapte ze over naar de 'andere kant' bij Delhaize. Onder VP Aude Mayence is ze mee verantwoordelijk voor alle campagnes, loyalty acties, de wekelijkse folder, winkelmateriaal voor alle 800 winkels & lokale acties. Ze nam een vliegende start met de Tovergroentjes om Delhaize daarna meteen als de gezondste retailer in de markt te zetten met heel wat campagnes & activaties: gezonder goedkoper september, lancering SuperPlus, Belhaize, de Kleine Leeuwtjes… wordt vervolgd. |
Na zijn studies commerciële communicatie aan de Plantijnhogeschool koos Kristof in 2007 voor het agentschap LDV United. Hij startte als account, werd drie jaar later digitaal strateeg en eindigde na 9 jaar zijn Antwerps avontuur als strategische directeur en board member. Kristof werkte bij LDV op nationale en internationale budgetten als Red Bull, Opel, Kia, Stad Antwerpen, Special Olympics,…
In 2016 begon hij aan een nieuw hoofdstuk bij TBWA waar hij als strategisch directeur mee het departement leidt en de lijnen uitzet voor o.a. Delhaize, Volkswagen, D'Ieteren Group, Telenet Play Sports, Streamz, La Chouffe, Unilever,… |