Aldi - Willie Witlof | Effie case 2022
Aldi - Willie Witlof

Willie Witlof

Bronze Effie

ALDI - Serviceplan
+ Boa, Pivott & Publicis

Gedragscampagne - Kort

CLIENT
Aldi
Isabel Henderick

Aldi - Isabel HenderickIsabel startte haar loopbaan bij Friesland Campina als Product & Brand Manager. In 2001 ging zij aan de slag als Category & Procurement manager bij ALDI Belgium, verantwoordelijk voor diverse productlanceringen, kwaliteitsbewaking, procurement en category management. In 2011 werd de uitbouw van een marketing-en communicatiedepartement voor ALDI Belgium aan haar toevertrouwd. Als Managing Director Marketing & Communications is zij er vandaag verantwoordelijk voor Customer Strategy, Customer Dialog & Engagement, Customer Activation en Communications.

AGENCY
Serviceplan
Steffen Vander Mynsbrugge

Serviceplan - Steffen Vander MynsbruggeSteffen startte zijn loopbaan als management consultant bij Accenture. Vervolgens oefende hij de functies van Marketing Manager bij Essent Belgium en Customer Experience Manager bij Proximus uit. In 2009 stond hij mee aan de wieg van 20Something, het creatieve agentschap van en voor millennials. Steffen doceerde Brand Strategy aan Solvay Brussels School en is ook medeoprichter van The Beyonders, een change agency dat merken begeleidt doorheen purpose-gedreven transformatie. Bij Serviceplan heeft Steffen de rol van Lead Strategist voor het merk ALDI.