SuperPlusGold EffieMention of Excellence in Touchpoint + Mention of Excellence in Strategy Delhaize - TBWA Belgium Gedragscampagne Lang |
Registreer om deze Effie case te bekijken
CLIENT |
Na haar studies als vertaler-tolk en een omweg in de hotelwereld, startte Nadine haar carrière als managementassistent bij het agentschap Bozel, Wijmans & Bogaert. Daar werkte ze op Chrysler/Jeep en Air New Zealand. Vervolgens zette ze haar weg voort bij verscheidene grote namen op verschillende posten voor ze haar droomjob vond. In 1998 ontdekte Nadine Delhaize en de retailwereld. Daar doorkruiste ze de meander van advertising, communicatie en marketing. Als rasechte foodie en gebeten door het vak, verliet ze nooit meer het Huis van de Leeuw. Doorheen de jaren heeft ze de mogelijkheid gehad om op verschillende enseignes te werken (Delhaize, Di, Tom&Co,…). Hier beheerde ze vele campagnes en zag vanop de eerste rij hoe het consumentengedrag veranderde en de wereld van de grote distributie een fenomenale evolutie doormaakte. |
AGENCY |
Na zijn studies commerciële communicatie aan de Plantijnhogeschool koos Kristof in 2007 voor het agentschap LDV United. Hij startte als account, werd drie jaar later digitaal strateeg en eindigde na 9 jaar zijn Antwerps avontuur als strategische directeur en board member. Kristof werkte bij LDV op nationale en internationale budgetten als Red Bull, Opel, Kia, Stad Antwerpen, Special Olympics,… In 2016 begon hij aan een nieuw hoofdstuk bij TBWA waar hij als strategisch directeur mee het departement leidt en de lijnen uitzet voor o.a. Delhaize, Volkswagen, D'Ieteren Group, Telenet Play Sports, Streamz, La Chouffe, Unilever,… |