The impact of human connectionsBronze EffieEthias - Springbok Gedragscampagne - Kort |
Registreer om deze Effie case te bekijken
The impact of human connectionsBronze EffieEthias - Springbok Gedragscampagne - Kort |
CLIENT |
Karolien begon haar hogere studies met een Graduaat Internationale Marketing aan de Provinciale Hogeschool in Hasselt en trok vervolgens naar Brussel voor een Postgraduaat Bedrijfseconomie (Vlekho). Ze startte haar carrière bij Ethias in 2005 als verantwoordelijke voor alle online communicatie. Als Marketing Campaign Manager Acquisitie werkte ze vanaf 2011 aan het uittekenen van de mediastrategieën op korte en lange termijn en stuurde daarbij ook de media- en creatieve agentschappen aan. Na enkele jaren als Head of Branding waarbij ze aan de naambekendheid van het merk sleutelde, is ze in haar huidige rol als Head of Traffic & Performance Marketing verantwoordelijk voor de online en offline objectieven voor awareness en sales. |
AGENCY |
Tomas heeft een Master in Handelswetenschappen (EHSAL) en ook in Internationale Relaties (KULeuven). Hij werkt sinds 2022 als strategisch directeur binnen de Springbok groep waar hij graag de brug slaat tussen merkdenken en technologie. Voordien leidde hij de strategische teams van LDV United en Ogilvy Brussels. Met Ogilvy en LDV United won hij voor mooie merken zoals Argenta, Special Olympics, Torfs, Devos Lemmens, Zelfmoordlijn …al een tiental Belgische en Euro Effies, waaronder 8x goud en de 1e Grand Effie in België sinds 10 jaar. Tomas was al verschillende keren jurylid van de EuroEffies, Global Effies en de Global WARC Awards for Effectiveness. |