Na haar studies vertaler/tolk & marketing communicatie aan de Erasmushogeschool startte Isabel haar reclameloopbaan in 2003 bij DDB. Daarna volgende LG&F/Famous, Mortierbrigade en ten slotte 8 jaar bij TBWA. Zij werkte voor klanten als Nationale Loterij, Bacardi, AXA, Deutsche Bank en ten slotte als Client Service Director jaren voor Telenet. In 2019 stapte ze over naar de 'andere kant' bij Delhaize.
Onder VP Aude Mayence is ze mee verantwoordelijk voor alle campagnes, loyalty acties, de wekelijkse folder, winkelmateriaal voor alle 800 winkels en lokale acties. Ze nam een vliegende start met de Tovergroentjes om Delhaize daarna meteen als de gezondste retailer in de markt te zetten met heel wat campagnes en activaties: gezonder goedkoper september, lancering SuperPlus, Belhaize, de Kleine Leeuwtjes… wordt vervolgd.
|
Na haar studies in de Taal- en Letterkunde startte Dorien haar reclameloopbaan in 2014. Als stratege heeft ze een ongewoon grote liefde voor creativiteit, zowel in haar werk als in haar persoonlijk leven. Haar nieuwsgierigheid naar reclame bracht haar naar mortierbrigade, waar ze op heel wat spraakmakende en bekroonde campagnes voor onder andere ING, Mobile Vikings, DreamLand, Canvas en De Morgen heeft gewerkt. In 2020 begon ze aan een nieuw hoofdstuk bij TBWA waar ze als strategic director verantwoordelijk is voor onder andere Delhaize, ING, Van Marcke en Lindemans.
|