Stella Artois - Stella Artois' herlancering op de thuismarkt | Effie case 2022
Stella Artois - Stella Artois' herlancering op de thuismarkt

Stella Artois' herlancering op de thuismarkt

Bronze Effie

Stella Artois - draftLine Europe
+ UPR, Demonstr8, Dentsu & K Creation & Production

Merkimago campagne

CLIENT
Stella Artois
Julie Dejonghe

Stella Artois - Julie DejongheJulie beeïndigde haar studies aan de Solvay Brussels School en behaalde een Master Management Science. Vier jaar geleden startte ze haar carrière bij AbInbev in het Global Management opleidingsprogramma, waarbij ze haar hart verloor aan het bouwen van sterke biermerken. Als brand manager van Stella Artois, was ze verantwoordelijk voor de herlancering van het merk op de Belgische markt. Na 2 jaar was het tijd voor een nieuwe uitdaging en startte Julie als Senior Brand Manager voor Budweiser in Nederland.

AGENCY
draftLine Europe
Josse Peremans

Stella Artois - Jesse PeremansJosse beeïndigde zijn studies aan de Vlerick Business School en behaalde een Master Handelsingenieur. Tien jaar geleden startte hij zijn carrière bij AbInbev in het Global Management opleidingsprogramma, waarin hij zijn passie volgde voor goede bieren en sterke merken. Nadat hij twee jaar lang verantwoordelijk was voor de trade marketing programma's in België, startte Josse als Junior Brand manager voor Jupiler. Nu, 10 jaar, en een veelvoud aan We’re all Red Insides (en pinten) later, is hij verantwoordelijk voor alle marketing activiteiten van het grootste en meest geliefde biermerk in België: Jupiler.