LU - Share the LUve | Effie case 2022
LU - Share the LUve

Share the LUve

Bronze Effie

LU - Amphion
+ Wavemaker

Gedragscampagne - Lang

CLIENT
LU
Nathalie Brugel

LU - Nathalie BrugelNa een opleiding als communicatie wetenschapper aan de universiteit van Tilburg is Nathalie Brugel gestart in het marketing team van Wessanen. 5 jaar later heeft ze de overstap gemaakt naar Bonduelle als Senior Brand Manager. Vanaf 2017 werkt ze bij Mondelez als marketing lead Benelux op verschillende merken Oreo/Milka/Mikado/Tuc/Liga en natuurlijk ook Lu.

AGENCY
Amphion
Matthijs Verstegen

Amphion - Matthijs VerstegenMatthijs studeerde Grafische Vormgeving en Marketing & Communicatie en zette in 2014 op de marketingafdeling van operahuis De Munt zijn eerste stappen in de sector. De DIY mentaliteit in de cultuursector bleek een uitstekende leerschool die hem leerde om met weinig middelen, dankzij een sterk concept, toch campagnes neer te zetten die er uitspringen. Helemaal gebeten door het creatieve virus mocht het in 2017 dan ook wat meer zijn. Sindsdien is hij aan de slag als creative bij Amphion.