Voor iedereen die teltBronze EffieLidl - BBDO Retail & E-tail |
Voor iedereen die teltBronze EffieLidl - BBDO Retail & E-tail |
CLIENT |
|
Matthias studeerde politieke wetenschepen aan de universiteit van Gent en volgt momenteel een executive MBA aan de Vlerick Business school. Hij begon na zijn studies meteen bij Lidl Belgium waar hij onder meer als purchaser en promotional manager eerste ervaringen opdeed. Sinds 2014 is Matthias hoofd van het marketing department van Lidl Belgium en is hij verantwoordelijk voor de algemene marketingstrategie, promotionele communicatie, reclame en sponsoring & events. |
|
AGENCY |
|
Jan studeerde af als Bachelor in de Grafische en Digitale Media en als Bachelor in het Communicatiemanagement. Hij deed ervaring op bij BBDO Belgium, Duval Guillaume, bij CIBE Communicatie, een communicatiebureau gespecialiseerd in de publieke sector, en bij ESKO, wereldleider in verpakkingssoftware. Sinds 2013 versterkt hij het strategisch team van BBDO Belgium als Strategic Planner waar hij oa. verantwoordelijk is voor Lidl, Scarlet en Decathlon. |
[ terug naar het overzicht ] |