Helemaal mee TourneeGold EffieTelenet - TBWA Telecom |
Machtig makkelijkBronze EffieKBC/Bolero - Kunstmaan |
CLIENT
|
|
Jürgen Noël werkt sinds 2013 als Brand & Communication Manager bij KBC. Voordien was hij bij KBC Head of Digital Marketing en verantwoordelijk voor een consistente online communicatiestrategie. Jürgen is ondertussen aardig vertrouwd met de banksector, tot 2011 werkte hij al voor ING als Head of Digital Marketing. Jürgen studeerde in 1997 af als Licentiaat in de Communicatiewetenschappen en begon zijn loopbaan bij Netvision. Hij stond eveneens mee aan de wieg van reclamebureau Atmosphere BBDO. |
|
CLIENT
|
|
Vooraleer bij KBC te starten in 1999, werkte Bart bij Arthur D. Little, Levi Strauss en GE Capital in Europa, Afrika en het Midden-Oosten. Bij KBC leidde hij grote reorganisatieprojecten in België en Centraal-Europa en was hij nauw betrokken bij de fusie- en overnameactiviteiten van KBC tussen 2004 en 2006. In 2006 werd hij aangesteld als CEO van KBC Consumer Finance waar hij geconfronteerd werd met een fantastische uitdaging: een sterke Consumer Finance-speler worden. Sinds 2012 is Bart General Manager van Bolero en Gedelegeerd Bestuurder van KBC Securities. Hij krijgt de uitdaging om Bolero opnieuw op de kaart te zetten. |
|
AGENCY
|
|
Als Strategisch Directeur is Christ'l verantwoordelijk voor het ontwikkelen van merk- en communicatiestrategieën die effectief bijdragen tot het realiseren van de doelstellingen van bedrijven. Christ'l is een expert met +20 jaar ervaring in branding en communicatie, voor zowel commerciële bedrijven als publieke organisaties zoals Randstad, Umicore, VRT, bpost en Elia. Na een masteropleiding in Klinische Psychologie start ze haar loopbaan in marktonderzoek, maar de liefde voor strategie vindt ze bij VVL/BBDO. Om merken (opnieuw) in hun kracht te zetten combineert ze analytisch talent met een stevige dosis intuïtie. |
[ terug naar het overzicht ] |