Decathlon wordt nolhtaceDSilver Effie + Special Mention of Excellence in CommToZeroDecathlon Belgium - Bonka Circus + Influo & BePublic Gedragscampagne - Kort |
Registrez-vous pour voir cette dossier en détail
Decathlon wordt nolhtaceDSilver Effie + Special Mention of Excellence in CommToZeroDecathlon Belgium - Bonka Circus + Influo & BePublic Gedragscampagne - Kort |
CLIENT |
Na een retailcarrière die begon in 2013 en hem naar verschillende functies in winkels in België en Zuid-Afrika leidde, keerde Thomas terug naar zijn eerste liefde en lanceerde het grashockeymerk: Korok. In 2019 werd hij leader communicatie en marketing bij Decathlon België. Samen met zijn team positioneerden ze Decathlon tijdens de Covid-pandemie als dè sportpartner voor iedereen met #sportinuwkot. Daarna pakten ze groots uit met The Breakaway. Met als missie om klanten te helpen hun manier van sportartikelen te consumeren aan te passen, lanceerde het team Back Friday in 2021 en Nolhtaced in 2022, waarbij de terugkoopdienst en het aanbod van tweedehandsproducten in de kijker gezet werden. Wie weet wat 2023 in petto heeft? |
AGENCY |
Julie is al meer dan 20 jaren actief in de sector. Eerder werkt ze bij de adverteerder en ook werkte gedurende 14 jaren bij Strategie Agency in Luik waar ze een Bronzen EFFIE met Dove Men+Care behaalde. |