Liana heeft een masterdiploma in Marketing Management (Academie voor Economische Studies, Boekarest, Roemenie) en twee bachelordiploma's in Bedrijfskunde en Financiële Relaties. Ze is een ervaren consumer insights manager, met een achtergrond in markt- en consumentenonderzoek bij Millward Brown en Kantar waarin ze de missie aanging om, voor zowel lokale als internationale klanten, samen te streven naar creatieve excellentie in communicatie. De laatste 2,5 jaar is haar passie voor het distilleren van inzichten, uitzonderlijke creativiteit en innovatie harmonieus samengekomen in haar rol bij Alken Maes, waar ze de groei van alle merken in de portefeuille van het bedrijf mee ondersteunt.
|
Evert begon zijn loopbaan an de Universiteit Antwerpen waar hij een doctoraat schreef over de effectiviteit van gepersonaliseerde reclame. Sinds 2017 is hij aan de slag bij Wunderman Thompson. Hij is stragisch directeur voor merken als Cristal, Universiteit Antwerpen, MediaMarkt, Lunch Garden, Randstad en Danone.
|