Know you canBronze EffieAXA Verzekeringen - Publicis + Wavemaker Merkimago campagne |
Registreer om deze Effie case te bekijken
Know you canBronze EffieAXA Verzekeringen - Publicis + Wavemaker Merkimago campagne |
CLIENT |
Camille Audet studeerde aan het Institut d'Etudes Politiques de Paris en heeft een Master in Marketing Strategy & Communication op zak. Ze begon haar carrière bij L'Oreal en Danone in België, waarna ze overstapte naar de financiële sector. Van 2008 tot 2013 bekleedde ze bij Belfius (vroeger Dexia bank) verschillende functies in strategische marketing en als hoofd van online sales. Daarna ging ze voor 4 jaar aan de slag bij BNP Paribas Fortis, eerst als Head of Digital Intelligence, daarna als Head of Digital Sales Experience en Head of Customer Satisfaction. De volgende stap in haar carrière werd AXA Verzekeringen, waar ze aan de slag ging als Head of Insights en in 2019 Digital Director werd. Nog geen 3 jaar later kreeg ze er de functie van Chief Customer & Data Officer, waarbij ze verantwoordelijk is voor Insights, Value Proposition, Go to market, Digital, Online Sales, Data &Ai, Campaigns en Communicatie. |
AGENCY |
Na het behalen van een Master in Handelswetenschappen aan het ICHEC (Brussel) in 2006, begon Aurélie haar carrière aan adverteerderskant. Eerst 4 jaar bij de LVMH groep als Media Manager voor het merk Dior, daarna als Brand Manager voor een Belgisch prêt-à-porter merk. In 2014 ruilde ze haar rol aan adverteerderszijde voor de strategische afdeling bij TBWA, waar ze voornamelijk op McDonald's werkte. In 2020 werd ze Head of Brand Strategy bij BBDO, voor Jupiler, Kwak, Jacobs Douwe Egberts en de Nationale Loterij (Subito en Win For Life). In februari 2023 ging ze dan aan de slag bij Publicis Groupe als Strategy Director, waar ze verantwoordelijk is voor AXA, Carrefour Belgium en Orange. Sinds 2017 deelt Aurélie ook haar passie voor sociologie en reclame met de luisteraars van La Première tijdens het programma Tendances Première. |