Volkswagen - De auto van je leven | Effie case 2024
Volkswagen - De auto van je leven

De auto van je leven

Bronze Effie

Volkswagen - Voltage Brussel
+ Space & D'Ieteren Media

Merkimago campagne

Client
Volkswagen
Bart Nyns

Volkswagen - Bart Nyns Passionate petrolhead, gehuwd en vader van twee. Begon bij Kia Belgium in Digital Marketing. In '17 naar D'Ieteren Auto als Marketing Manager voor Volkswagen Commercial Vehicles, verantwoordelijk voor lichte vracht, California's en iconische vans. Sinds '22 kwam daar Volkswagen Passenger Cars bij. Ging de uitdaging aan om van Volkswagen opnieuw een love brand te maken. Ziet het als privilege om bij D'Ieteren Auto & Volkswagen te werken aan het volgende historische kantelpunt in automotive.

Agency
Voltage Brussel
Frank Marinus

Voltage Brussel - Frank Marinus Na studies Germaanse filologie en communicatiewetenschappen begon Frank in '89 bij betaaltelevisie FilmNet, waar hij werkte als copywriter en producer, en sportkanaal SuperSport opstartte. In '95 won hij de copywedstrijd van Guillaume en maakte hij de overstap naar de reclame: Quattro, DDB, en sinds '98 TBWA. Met Jan Macken Creatives of the Year in 2000, en CD sinds 2005. Werk en awards voor o.a. Samsonite, Coleman, Levis, Bacardi, MINI en McDo in België en Europa. Van 2015 tot 17 werkte hij als CD op McDo in Tokyo en Shanghai. Sinds 2018 terug in Brussel en CD op Delhaize en Volkswagen.