Toyota helpt zelfstandigen € 15 miljoen besparen in slechts 1 maandBronze EffieToyota - BBDO Belgium + PHD Media Gedragscampagne - Kort |
Registreer om deze Effie case te bekijken
Toyota helpt zelfstandigen € 15 miljoen besparen in slechts 1 maandBronze EffieToyota - BBDO Belgium + PHD Media Gedragscampagne - Kort |
Client |
De carrière van Mehdi begon bij reclamebureaus (McCann Erickson en Happiness Brussels), waar hij gedurende een tiental jaar zijn expertise in strategische communicatie aanscherpte. Daarna had hij nood aan een nieuwe uitdaging, om zichzelf opnieuw uit te vinden als marketeer in een sector die hem echt boeide: de auto-industrie. Deze markt, rijk aan aantrekkelijke producten, is zowel uitdagend als complex om te doorgronden. Vandaag volgde hij zijn passie voor communicatie en marketing bij Toyota Belgium, waar hij reeds 8 jaar de functie van Brand & Product Communication Manager uitoefent. Zijn missie bestaat erin MarCom-strategieën te ontwikkelen, gebaseerd op diepgaande analyses van de klant en de markt, om het imago van de merken en producten van Toyota en Lexus in België en Luxemburg te versterken. |
Agency |
Cécile is sinds 2018 Account Director bij BBDO Belgium. Na haar studies Internationale Communicatiestrategie startte Cécile haar carrière in Duitsland, waar ze werkte bij TBWA en BBDO voor zowel Duitse als internationale klanten. Sinds 2016 werkt ze bij BBDO Belgium, waar ze 360 graden projecten beheert voor klanten zoals Procter & Gamble, M&M's en Nestlé. Sinds 2021 beheert ze de account van Toyota, waarmee ze graag opnieuw een Effie wilt winnen. |