STIHL - Van sterk werk naar sterke werkers | Effie case 2024
STIHL - Van sterk werk naar sterke werkers

Van sterk werk naar sterke werkers

Bronze Effie

STIHL - Onlyhumans
+ ZIGT & Yellow Submarine

Gedragscampagne - Lang

Client
STIHL
Ivo De Schepper

STIHL - Ivo De Schepper Na zijn studies bedrijfseconomie werkte Ivo meer dan 10 jaar als sales director bij Gaspart. Tijdens zijn MBA-opleiding aan Vlerick Business School ontwikkelde hij ook een passie voor marketing, die zijn carrière een nieuwe richting gaf. Onder meer bij Doosan Infracore Benelux en Petronas combineerde Ivo zijn kennis van marketing eén sales in leidinggevende rollen. Sinds 2017 is hij sales- en marketingmanager bij STIHL, waar hij met zijn jarenlange ervaring het merk verder uitbouwt.

Agency
Onlyhumans
Dennis De Smedt

Onlyhumans - Dennis De Smedt Dennis ging na zijn marketingstudies aan de slag bij Xerius, en groeide er door tot in-house strateeg. In die rol kreeg hij niet alleen veel voeling met business-strategie en marketing, maar vooral een voorliefde voor verhalen, en hoe je die impactvol verpakt en promoot. Op zoek naar een breder merkenportfolio, stapte Dennis in 2022 over naar Onlyhumans. Daar is hij vandaag verantwoordelijk voor de strategie voor heel wat grote merken, zoals VDAB, Toerisme Vlaanderen, STIHL, Daikin en Suzuki.