EuroDreams - | Effie case 2024
EuroDreams - Inspiring Belgians to dream big, resulting in big results

Inspiring Belgians to dream big, resulting in big results

Bronze Effie

EuroDreams - TBWA\Belgium
+ Initiative Media & io-Digital

Succesvolle introductie

Client
EuroDreams
Pieter-Jan Adriaensens

EuroDreams - Pieter-Jan Adriaensens Pieter-Jan behaalde zijn bachelor in Communicatiemanagement aan de Katholieke Hogeschool Mechelen en begon zijn carrière bij BBDO Belgium, waar hij zijn expertise opbouwde in brand activation en het ontwikkelen van impactvolle campagnes. Vervolgens specialiseerde hij zich in digitale marketing en werkte hij onder andere bij Social Lab/Ogilvy en IPG Mediabrands. Sinds 2017 is Pieter-Jan werkzaam bij de Nationale Loterij, waar hij als Brand & Business Manager verantwoordelijk is voor de trekkingsspelen EuroDreams, Vikinglotto, Joker+, Keno en Pick3.

Agency
TBWA\Belgium
Nick Moors

TBWA\Belgium - Nick Moors Nick studeerde af met een master in Communicatiewetenschappen (KU Leuven) en een postgraduaat op de Belgian Advertising School (Thomas More) op zak. Hij startte zijn carrière bij het reclamebureau Air en leerde er de kneepjes van het vak op merken zoals BMW, Leffe en Toerisme Vlaanderen. Na Air volgde DDB, en sinds 2021 werkt hij bij TBWA voor NMBS, Telenet, De Nationale Loterij, Streamz en Lindemans. Nick was ook boardmember bij Youngdogs Belgium.