BASE - Hoe een 'mobile underdog' een negatieve trend omboog naar een positieve groei | Effie case 2024
BASE - Hoe een ‘mobile underdog' een negatieve trend omboog naar een positieve groei

Hoe een 'mobile underdog'
een negatieve trend omboog
naar een positieve groei

Bronze Effie

BASE - TBWA\Belgium
+ Wavemaker

Gedragscampagne - Kort

Client
BASE
Sandrine Decleer

BASE - Sandrine Decleer Na haar studies in marketing en communicatie startte Sandrine haar reclameloopbaan bij BBDO in 2004, waar ze werkte op klanten als Pepsico, NMBS en Jeep. Daarna werkte ze bij Emakina op klanten als Wrangler Europe, Proximus en waar de interesse gegroeid is van campagne uitvoering naar het bouwen van een merkverhaal. In 2011 maakte ze de switch naar de 'client side' bij Orange (toen Mobistar) als senior campaign manager en lanceerde het merk op social media. Daarna kriebelde het toch om terug een stap te zetten naar de “agency side” en werkte ze bij 1MD op klanten zoals Alpro Europe, HelloBank en startups als Client Director. In 2017 startte haar verhaal bij BASE (Telenet Group) – zien jullie ook een rode draad in haar loopbaan? Waar ze vandaag verantwoordelijk is voor het merk, media en communicatie voor BASE. Samen met haar team zorgt ze voor een onderscheidend BASE “Generatie Plantrekkers” merkplatform en communicatie in een zeer competitieve mobiele en telco markt.

AGENCY

Günther Van Lany

Günther Van Lany  - Isabelle Koelman Na het behalen van een Master in Communicatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit Brussel, begon Gunther in 1994 als Account Executive. Hij was medeoprichter van een direct marketing bureau en werkte voor verschillende toonaangevende communicatiebureaus in België zoals BBDO, LG&F, TBWA Group & Agency.com. Als Client Service Director werkte hij voor klanten als Nissan, Telenet, Unilever en nog veel meer. Omdat zijn expertise echt een verschil maakte op strategisch niveau, werd hij al snel Strategic Director voor verschillende belangrijke TBWA-klanten. Klanten laten groeien met een disruptieve manier van denken is zijn specialiteit. Gunther heeft een sterke staat van dienst op het gebied van marketingeffectiviteit die ook is erkend door het wereldwijde TBWA-netwerk. Hij heeft strategische projecten geleid voor TBWA Parijs, TBWA Londen en TBWA Luna (Slovenië). Bovendien werd zijn strategisch werk voor Telenet bekroond met verschillende EFFIES.