Van functionele, internationale convenience player tot hét Belgische vertrekpunt voor fashionSilver EffieZalando - mortierbrigade + Wavemaker, OONA & UPR Merkimago campagne |
Registreer om deze Effie case te bekijken
Van functionele, internationale convenience player tot hét Belgische vertrekpunt voor fashionSilver EffieZalando - mortierbrigade + Wavemaker, OONA & UPR Merkimago campagne |
CLIENT |
Thomas studeerde af aan de VUB met een master in de Taal- en Letterkunde en begon daarna zijn carrière in de reclamesector bij Wieden+Kennedy in Amsterdam. Daar werkte hij als account manager aan global brand campaigns voor onder andere Nike, Corona, en Airbnb. In 2020 verhuisde hij naar Berlijn en geeft er sindsdien leiding aan het marketing team voor België bij Zalando. In die rol is hij verantwoordelijk voor de merkstrategie en lokale marketingactiviteiten op de Belgische en Luxemburgse markt. |
AGENCY |
Vincent D'Halluin (°1981) studeerde Letterkunde aan de Universiteit Gent en Account Planning aan de Miami Ad School. Bij mortierbrigade helpt hij als strategic director mooie merken als Lotto, VDAB, Crelan, STIB/MIVB, Mooimakers, De Morgen, Zalando en AG hun unieke verhaal te vertellen. Daarnaast managet hij mortierbrigade mee. Hij vindt nutteloze weetjes allesbehalve nutteloos, blauw en zwart meer dan een kleurcombinatie en heeft een zwak voor oude kunst. |