The street is our showroomGold Effie + Special Mention of Excellence in Touchpoint StrategyVolvo Cars - FamousGrey + Mindshare Gedragscampagne - Kort |
Registreer om deze Effie case te bekijken
The street is our showroomGold Effie + Special Mention of Excellence in Touchpoint StrategyVolvo Cars - FamousGrey + Mindshare Gedragscampagne - Kort |
CLIENT |
Jelle is sinds 2023 Head of marketing Europe bij Volvo Cars. Hij leidt o.a. de transformatie naar direct-to-consumer business met een digital first en een consumer focust marketingstrategie. Daarvoor was hij vanuit Barco aangetrokken om de marketingactiviteiten van Volvo Cars België en Luxembourg te leiden. Hij trok nieuw talent aan in de organisatie om een leidende rol te kunnen spelen in de snel veranderende markt. Bij Barco had Jelle een global verantwoordelijkheid als Digital Marketing Director Cinema. Ervoor heeft hij verschillende sturende marketingfuncties gehad binnen Retail, Telecom en IT. |
AGENCY |
Wies heeft zijn studie Communicatiewetenschappen aan de VUB afgerond en een extra jaar Digital Media Management aan Thomas More gevolgd. Hij begon zijn carrière bij FamousGrey, waar hij naast digitale strategen ook de social, performance, UX, design & technology teams aanstuurt. Zijn dagelijkse focus ligt op het creëren van synergieën tussen creativiteit, innovatie en technologie om zo een betere klantervaring te realiseren die resultaten oplevert voor merken als Proximus, Volvo, KBC, Het Nieuwsblad,… |