Met bijna 20 jaar ervaring in strategie en marketing is Vincent een gepassioneerd leider die klantgerichte transformatie en groei stimuleert in snelle en veeleisende industrieën. Momenteel is hij hoofd Marketing & Customer Experience bij Toyota en Lexus Belux, waar hij verantwoordelijk is voor customer journey en marketingstrategie voor deze automerken in België en Luxemburg. Als lid van het directiecomité en leider van een team van 30 experts houdt hij toezicht op zes expertisedomeinen: marcom en PR, CRM en data, klantervaring en -tevredenheid, digitale platformen, klantenservice en retail, productmanagement en prijszetting nieuwe auto's, en productmanagement en prijszetting nieuwe after sales.
|
Na jaren ervaring als marketeer bij BASE, werd Joeri de marketingverantwoordelijke voor MTV België. Gebeten door media, heeft ook hij voor onder anderen Het Laatste Nieuws gewerkt. Zijn liefde voor creativiteit zorgde ervoor dat hij de stap naar de reclamewereld zette. Eerst als merkstrateeg bij onder andere FamousGrey. Vandaag werkt hij als senior strategic planner bij BBDO Belgium voor een resem aan interessante merken, waaronder de Nationale Loterij.
|