Subito - Small moment of happiness result in big sales & marketing wins | Effie case 2022
Subito - Small moment of happiness result in big sales & marketing wins

Small moment of happiness result in big sales & marketing wins

Bronze Effie

Nationale Loterij - BBDO
+ De Kwekerij, Sonhouse & Initiative

Gedragscampagne Lang

CLIENT
Nationale Loterij
Melissa Fastenaekels

Nationale Loterij - Melissa Fastenaekels Melissa werkte meer dan 12 jaar in de reclamewereld bij McCann Brussels, Air en BBDO Belgium. Sinds kort zette ze de stap naar 'the other side', namelijk de klantenzijde. Tijdens haar reclamecarrire werkte ze voor een aanzienlijk aantal grote merken zoals Unilever, L'Oral, Lidl, ABInbev en nog veel meer. Bij BBDO Belgium was Melissa account director voor onder andere de Nationale Loterij. Haar passie was zo groot voor de loterijmarkt dat ze er sinds kort werkt als business & brand manager.

AGENCY
BBDO Belgium
Joeri Van Breedam

BBDO Belgium - Joeri Van Breedam Na jaren ervaring als marketeer bij BASE, werd Joeri de marketingverantwoordelijke voor MTV Belgi. Gebeten door media, heeft ook hij voor onder anderen Het Laatste Nieuws gewerkt. Zijn liefde voor creativiteit zorgde ervoor dat hij de stap naar de reclamewereld zette. Eerst als merkstrateeg bij onder andere FamousGrey. Vandaag werkt hij als senior strategic planner bij BBDO Belgium voor een resem aan interessante merken, waaronder de Nationale Loterij.