Hoe MIVB Gen Z in beweging kreeg | Effie case 2022
Hoe MIVB Gen Z in beweging kreeg

Hoe MIVB Gen Z
in beweging kreeg

Effie Finalist

MIVB - mortierbrigade
+ Universal Media

Gedragscampagne - Kort

CLIENT
MIVB
Amaury Van de Zande

MIVB - Amaury Van de Zande Amaury Van de Zande is Market Research & Insights Manager bij STIB-MIVB. Amaury is een echte 'STIBien'. Na zijn studies Politieke wetenschappen begon hij begin 2011 te werken bij de MIVB. Daar werd hij contactpunt voor de opvolging van klantenfeedback. Eind 2013 vervoegde hij MIVB's marketing departement, en haar insights-team, om de shift naar een meer klanten- en datacentrisch bedrijf in te zetten. De impact van MIVB's campagnes beter meten en de evolutie van het merk MIVB opvolgen en in kaart brengen zijn een onderdeel van deze aanpak.

AGENCY
mortierbrigade
Maaike De Wae

mortierbrigade - Maaike De Wae Maaike studeerde in 2018 af met een Master in de Communicatiewetenschappen met als specialisatie media, cultuur en beleid (KU Leuven) en ontdekte de interesse voor reclame tijdens haar uitwisseling in Madrid. Na deze Master volgde een verkorte bachelor Branding & Advertising (Thomas More). Ze deed haar eerste ervaring in de reclamesector op als stagiaire bij Publicis en vond haar eerste job bij Havas in 2019, waar ze vooral op FMCG brands werkte. Sinds 2021 werkt ze bij mortierbrigade, waar ze merkstrateeg is op merken als MIVB, de Alzheimer Liga en Willy.