Lidl - Bespaar op prijs, niet op kwaliteit | Effie case 2022
Lidl - Bespaar op prijs, niet op kwaliteit

Bespaar niet op kwaliteit
Enkel op prijs

Effie Finalist

Lidl Belgium - BBDO
+ Zicht

Gedragscampagne - Kort

CLIENT
Lidl Belgium
Sam Borloo

Lidl Belgium - Sam Borloo Als gediplomeerd journalist met een diploma Brand Management (Vlerick) op zak startte Sam in 2010 met verschillende Marketing Campaign management-rollen bij BKCP Beroepskrediet (Beobank) en Delta Lloyd Bank. Brand & campaignmanagement namen hem mee richting de reclamezijde bij Liquid Branding Agency om nadien als Brand Manager de schouders te zetten onder de chocolademerken Jacques, Duc d'O en Van Houten. Sam is sinds oktober 2022 Brand & Media strateeg bij Lidl Belgium & Luxembourg.

AGENCY
BBDO
Dirk Peremans

BBDO Belgium - Dirk Peremans Dirk is Master in Communicatiewetenschappen (KUL) en Master in Business Administration (UA). In 1991 richtte hij The Database Marketing Company op, dat na een joined venture in 1997 omgedoopt werd tot Proximity: de CRM en digitale poot van BBDO. Hij concentreerde zich de voorbije 30 jaar op resultaatgerichte communicatie. Gedragsverandering en betere commercile resultaten zijn de enige relevante KPI's voor hem.