Reduce the rideEffie FinalistHUSK & d'Ieteren - Happiness Small is beautiful |
Registreer om deze Effie case te bekijken
Reduce the rideEffie FinalistHUSK & d'Ieteren - Happiness Small is beautiful |
CLIENT |
Michael is een echte doener en ondernemer, met als specialiteit het ontwikkelen en het organiseren van bedrijven, merken of producten, door het combineren van creativiteit, ambitie, uitvoering en prestaties. Hij omringt zich met een ongelooflijk netwerk van andere ondernemers, specialisten en talenten, om zijn projecten of die van zijn klanten te ondersteunen. Michael komt uit een familie die al 4 generaties actief is in de textielproductie en detailhandel. Zo bouwde hij met de SushiShop-groep zijn expertise op in de voedingsindustrie, maar hij is ook al 10 jaar actief in tech en digital. Michael is oprichter van het creatieve bureau CherryOnThecake.agency, dat gespecialiseerd is in marketing, omzetgeneratie, customer experience retail en e-commerce. Hij is ook oprichter van een aantal startups in SAAS, e-commerce en retail concept in België, zoals de YellowKorner kunstgalerijen. |
AGENCY |
Frans begon zijn carrière in PR & Lobbycommunicatie, maar stapte al snel over naar de creatieve industrie. Vandaag is Frans strategisch directeur bij Happiness Brussels en verantwoordelijk voor de creatief-strategische richting van grote merken in België, zoals Quick, Albert Heijn, BRU en D'Ieteren Automotive Group. In 2022 was Frans jurylid bij de AME New York Advertising Awards voor creatieve strategie. In hetzelfde jaar won hij zijn eerste Gouden Leeuw in Cannes (B2B) en Grand Prix op Eurobest (Creative Strategy) voor de case Reduce the Ride van HUSK, onderdeel van D'Ieteren Automotive. |