Dash - Elke graad telt | Effie case 2022
Dash - Elke graad telt

Elke graad telt

Effie Finalist

Procter & Gamble - Publicis
+ Superkraft; Ketchum, NoPanic & Communisis

Gedragscampagne - Lang

CLIENT
Procter & Gamble
Gil Duchateau

Procter & Gamble - Gil Duchateau Na zijn studies Toegepaste Economische Wetenschappen behaalde Gil zijn diploma in General Management aan de Vlerick Business School.
Hij startte zijn carrière bij Procter & Gamble, waar hij zijn carrière begon als brand intern bij Braun. Na een succesvolle stage werd hij benoemd tot Dash Brand Manager in België. Momenteel werkt hij vol passie aan de verdere uitbouw van Dash in de Belgische wasmiddelenmarkt!

AGENCY
Publicis
Nicolas Vergauwen

Publicis - Nicolas Vergauwen Nicolas kwam in 2018 naar Publicis Groupe als Brand & Campaign Strategist. Hier ontdekte hij zijn ware passie voor het bouwen aan merken, creatie en het zoeken naar passende antwoorden op de grote klantenvraagstukken. Hij werkt onder meer voor Orange, Procter & Gamble, Disney en Mondelez. Naast commerciële merken werkt hij ook graag voor non-profit klanten. Voor Publicis Groupe deed hij al ervaring op bij Ketchum Brussels, waar hij zich strategisch kon uitleven op klanten zoals Samsung & Ikea.