Brocom - Even checken met mijn verzekeringsmakelaar | Effie case 2022
Brocom - Even checken met mijn verzekeringsmakelaar

Even checken met mijn verzekeringsmakelaar

Effie Finalist

Brocom - AddRetail
+ Wavemaker

Gedragscampagne - Lang

CLIENT
Brocom
Frédéric Ackermans

Brocom - Frdric Ackermans Frédéric heeft een diploma TEW van de Louvain School of Management. Hij bouwde zijn carrière op als marketeer bij AG Insurance, Warner Bros, Electronic Arts en ook bij UBA. Zijn passie voor marketing bracht hem ook naar Serviceplan, waar hij als Account Director voor L'Oréal werkte. Daarna heeft hij ook zijn marketingervaring en netwerk in de sector gebruikt als headhunter bij Michael Page en later bij Korn Ferry. Deze rijke en gevarieerde ervaring zet hij nu in bij Brocom, het marketingplatform voor verzekeringsmakelaars, waar hij verantwoordelijk is voor marketingcommunicatie.

AGENCY
AddRetail
Ariane Grosemans

AddRetail - Ariane Grosemans Na het beheren van talrijke klantenbudgetten bij verschillende reclamebureaus (J.Walter Thompson, Publicis of Air, om er maar een paar te noemen), heeft Ariane ook ervaring opgedaan bij de adverteerders. Zo heeft ze een kijkje kunnen nemen achter de schermen van de campagnes van 'Kom op tegen Kanker' en 'Colruyt Laagste Prijzen' waar zij de ontwikkeling van de folders en de andere dragers heeft gecoördineerd. Sinds 3 jaar bij AddRetail, geeft Ariane haar beste advies aan Brocom.