bpost - Waiting is a thing of the past: introducing new parcel receiving habits | Effie case 2022
bpost - Waiting is a thing of the past: introducing new parcel receiving habits

Waiting is a thing of the past
Introducing new parcel receiving habits

Bronze Effie

bpost - Wunderman Thompson Benelux

Gedragscampagne - Lang

CLIENT
bpost
Dominique Yates

bpost - Dominique Yates Na haar psychologie studies en communicatie studies, werkte Dominique dan 10 jaar in telecom als marketing & communicatie manager. In 2018 vervoegde ze de pakjes afdeling van bpost waar ze zich als senior segment marketing manager focust op het promoten van o.a. het MijnVoorkeuren platform.

AGENCY
Wunderman Thompson Benelux
Jef Pelkmans

Wunderman Thompson Benelux - Jef Pelkmans Na zijn studies Sociaal-Cultureel werk en Strategische Communicatie, startte Jef zijn carrière in 2012 bij Brandhome. In 2020 vervoegde hij Wunderman Thompson, waar hij nu als strategisch directeur werkt voor Cristal, OVAM, Child Focus, Danone, Scooore, Mazda en bpost.