LEGO City - Wat zal jij doen? | Effie case 2022
LEGO City - Wat zal jij doen?

LEGO City - Wat zal jij doen?

Bronze Effie

LEGO Belenux - Done by Friday
+ Engaged, De Kwekerij & Initiative

Gedragscampagne - Kort

CLIENT
LEGO Benelux
Robin Ceulemans

LEGO Belenux - Robin CeulemansRobin begon zijn marketingcarrière als Market Analyst bij GfK PanelServices Benelux, waar hij rapporteerde en adviseerde richting klanten als Unilever, VLAM, Perfetti van Melle,…Nadien maakte hij de overstap richting Product-, Brand- en Communicatiemanagement bij Sony PlayStation, Samsung en Bridgestone EMEA. Later maakte Robin de overstap richting agency kant als Project Manager bij Just/Pivott.
In 2018 ging Robin aan de slag bij LEGO Benelux waar hij verantwoordelijk werd voor het Preschool segment evenals voor de uitbouw van de digitale strategie binnen het marketingteam. In zijn huidige rol als Brand Manager is hij verantwoordelijk voor het 'boys' segment . Hier staat hij in voor de ontwikkeling en roll-out van de Benelux Go-to-market strategie, het leiden van cross-functional workstreams en IP Partnerships. Robin is gepassioneerd door alles wat te maken heeft met gaming, entertainment en innovatie en spendeert hier dan ook graag zijn vrije momenten aan.

AGENCY
Done by Friday
Kendy Smits

Done by Friday - Kendy SmitsKendy begon haar carrière in de sector aan clientside bij Flanders DC en stapte nadien over naar verschillende agencies. Na bij darwin BBDO gewerkt te hebben als Brand en Digital Strategist voor merken als Akzo Nobel, KU Leuven, SPA en Lexus was het tijd om de stap te zetten naar Done by Friday om daar de rol van Strategic Director en lid van het management op te nemen. Bij Done by Friday werkt ze voor klanten als LEGO, GO!, Politie Antwerpen, Stad Antwerpen, VSV en Handicap International. Daar waakt ze over de strategie, daagt ze de klanten uit om verder te denken en helpt ze de creatieven om de ontbrekende puzzelstukken te vinden. Naast de uren kan je haar op de moto op kronkelbaantjes terugvinden om het hoofd leeg te maken.