LEGO City - Wat zal jij doen?Bronze EffieLEGO Benelux - Done by Friday + Engaged, De Kwekerij & Initiative Gedragscampagne - Kort |
Registreer om deze Effie case te bekijken
LEGO City - Wat zal jij doen?Bronze EffieLEGO Benelux - Done by Friday + Engaged, De Kwekerij & Initiative Gedragscampagne - Kort |
CLIENT |
Robin begon zijn marketingcarrière als Market Analyst bij GfK PanelServices Benelux, waar hij rapporteerde en adviseerde richting klanten als Unilever, VLAM, Perfetti van Melle,…Nadien maakte hij de overstap richting Product-, Brand- en Communicatiemanagement bij Sony PlayStation, Samsung en Bridgestone EMEA. Later maakte Robin de overstap richting agency kant als Project Manager bij Just/Pivott. |
AGENCY |
Kendy begon haar carrière in de sector aan clientside bij Flanders DC en stapte nadien over naar verschillende agencies. Na bij darwin BBDO gewerkt te hebben als Brand en Digital Strategist voor merken als Akzo Nobel, KU Leuven, SPA en Lexus was het tijd om de stap te zetten naar Done by Friday om daar de rol van Strategic Director en lid van het management op te nemen. Bij Done by Friday werkt ze voor klanten als LEGO, GO!, Politie Antwerpen, Stad Antwerpen, VSV en Handicap International. Daar waakt ze over de strategie, daagt ze de klanten uit om verder te denken en helpt ze de creatieven om de ontbrekende puzzelstukken te vinden. Naast de uren kan je haar op de moto op kronkelbaantjes terugvinden om het hoofd leeg te maken. |