EG - Lang leve gezond zijn | Effie case 2022
EG - Lang leve gezond zijn

Lang leve gezond zijn

Bronze Effie

EG - Berlin
+ AMOK

Merkimago campagne

CLIENT
EG
Esat Calik

EG - Esat CalikEsat begon zijn carrière bij Mars waar hij binnen Supply Chain verschillende rollen heeft opgenomen. Na ongeveer 8 jaar besluit hij om in de farmaceutische sector te werken om zo impact te kunnen maken op het leven van mensen. Het is dan ook bij Sandoz, een Novartis Divisie, dat hij de overstap naar marketing maakt en het antibiotica en OTC gamma met weinig middelen nieuw leven inblaast.
Pas bij EG begint hij impactvolle marketingcampagnes uit te werken. Hij lanceert er Lunestil dat twee maandan na launch alle records breekt en nummer 1 slaapproduct wordt. De Lunestil case wordt beloond met een zilveren Effie. Als Marketing Manager Generics gaat hij de uitdaging aan om EG in het hart te brengen van alle Belgen.

AGENCY
Berlin
Jérôme De Bruycker

BUREAU - Jérôme De BruyckerJérôme begon zijn carrière aan de agency zijde. In 2002 kreeg hij, als jonge marketeer, de kans om mee te werken aan de lancering van Media Markt in België. Na 5 boeiende jaren was het tijd om zijn scope te verruimen in internationale marketing functies bij o.a. Texaco, Federal-Mogul en Deceuninck. In 2019 keert Jérôme terug naar de agencywereld. Na de toetreding van Berlin tot Duval Union, wordt Jérôme één van de drie managing partners bij Berlin Creative Studio, waar vol passie gewerkt word aan het uitbouwen en versterken van merken. Deze Lang Leve case is daar een mooi voorbeeld van.