Alpro - This Is Not M*lk | Effie case 2022
Alpro - This Is Not M*lk - Plantaardige innovatie voor melkliefhebbers

Alpro | This Is Not M*lk
Plantaardige innovatie voor melkliefhebbers

Silver Effie

Alpro - House of Media
+ VMLYR, We Make You Happy & Newworld

Succesvolle introductie

CLIENT
ALPRO
JOLIEN SCHELSTRAETE

Alpro - Jolien SchelstraeteJolien sloot zich ruim drie jaar geleden aan bij het team 'plantrepreneurs' van Alpro in België & Luxemburg. Ze is gedreven door een honger naar gezonde groei en een passie voor duurzaamheid. Jolien startte haar carrière vanuit 'experiential marketing', eerst bij het agentschap Demonstrate en nadien bij Coca-Cola Services België. Daar diepte ze haar passie voor 'love brands' verder uit als brand manager op Fanta & Sprite en nadien als marketing manager op de Core Sparkling merken. Binnen de Danone-groep is het haar missie om de plantaardige alternatieven voor zuivel verder te laten groeien, om zo uiteindelijk alle inwoners van België en Luxemburg te overtuigen van een flexitarische levensstijl, die goed is voor hen en voor onze planeet.

AGENCY
HOUSE OF MEDIA
SANDER VANERMEN

House of Media - Sander Vanermen Sander startte zijn carrière als Creative bij Gents Agency. Hier leerde hij de impact van straffe creatie met een strategische ruggengraat kennen door te werken voor merken zoals Alpro en Ray-Ban. Daarna bouwde hij de Creative Studio uit bij Duke & Grace en werkte als CD mee aan geïntegreerde én impactvolle campagnes voor merken zoals Netflix en Samsung. Vandaag ondersteunt Sander de creative community van House of Media bij het bedenken en verwezenlijken van audiovisuele content en campagnes.