Keuze voor smaak maakt fansBronze EffieBrugge Kaas - LDV United Merkcampagne |
Registreer om deze Effie case te bekijken
CLIENT |
Sinds 2017 is Pascale Head of Marketing Consumer Products bij Milcobel. Ze is verantwoordelijk voor de algemene marketingstrategie waar ze met haar team o.a. het merk Brugge Kaas uitbouwt en neemt ze Business Development in een aantal EU landen voor haar rekening. Pascale heeft meer dan 20 jaar ervaring in verschillende rollen in Marketing, Consumer Insights, strategie & innovatie bij Vandemoortele, Alpro, Lu en Sara Lee Foods. Zowel in België als internationaal. Pascale is Master in Toegepaste Economie aan UGent en Master in Marketing Management aan de Vlerick Management School. |
AGENCY |
Frieke behaalde in 2015 een Master in Bedrijfscommunicatie aan de KU Leuven en specialiseerde zich vervolgens met een postgraduaat van de Belgian Advertising School (Thomas More). Na haar studies startte ze bij media- en contentbedrijf Mediaplanet. Snel zette ze de stap naar communicatiebureau Brandhome waar ze als Strategic Consultant aan de slag ging en doorgroeide tot Strategy Manager. Sinds 2019 is ze Strategic Planner bij LDV United en werkt ze voor merken zoals Argenta, Brugge Kaas, JBC, CM, Sport Vlaanderen, Het Nieuwsblad,… |