Op 1-2-3 in MarokkoFinalistBrussels Airport - Alleyns Gedragscampagne Lang |
Registreer om deze Effie case te bekijken
Op 1-2-3 in MarokkoFinalistBrussels Airport - Alleyns Gedragscampagne Lang |
CLIENT |
Na een Bachelor in Marketing & Economie startte Betty haar carrière in de luchtvaart bij Air New Zealand. Na een kleine 10 jaar in sales & marketing heeft ze de overstap gemaakt naar de Brussels Airport Company waar de eerste stappen werden gezet in Channel Marketing met oa de lancering van een Loyalty programma voor de reisindustrie. In 2011 werd dit gevolgd door de eerste initiatieven in Consumer Marketing die de daaropvolgende jaren significante bijdrage hebben gehad in de passagiers groei. Met passie voor de luchtvaart is ze continue op zoek naar nieuwe opportuniteiten en uitdagingen. |
AGENCY |
Taha Riani is founder en managing partner van het Antwerpse creatief bureau Allyens. Al 5 jaar bouwt hij aan de weg naar inclusieve communicatie. Wat betekent dit concreet? Allyens helpt bedrijven en organisaties om hun boodschappen en campagnes af te stemmen op de diversiteit van de samenleving. Het is een uitdaging, een missie en Taha's rotsvaste overtuiging dat inclusie werkt en uitsluiten niet. |