Je campagne bekroond met de
Best of OOH en Effie Awards?
Ja, het is mogelijk!


Terwijl de Effie Awards jaarlijks de meest succesvolle marketing- en communicatiecampagnes erkennen op het gebied van impact en effectiviteit, belonen de Best of OOH de meest inspirerende campagnes in out-of-home media (OOH). De criteria waarmee rekening wordt gehouden: de innovatieve kant van de out-of-home-campagne, de manier waarop OOH wordt gebruikt om de effectiviteit te verhogen en durf. Een multidisciplinaire groep van OOH-mediaprofessionals en adverteerders beoordeelt de verschillende campagnes en selecteert hiervan de toppers die vervolgens worden opgenomen op het Best of OOH-platform.

Originaliteit en innovatie: de winnende combinatie voor opvallende OOH-campagnes

Zoals uitgelegd door Catherine Ducamp (BNP Paribas Fortis), voorzitter van de Best of OOH-jury: "OOH-media groeien steeds meer en de mogelijkheden voor combinatie van verschillende formats worden steeds groter. En tegelijk bevorderen de nieuwe technologieën voor de verspreiding van Digital Out Of Home campagnes de mogelijkheden voor effectieve targeting."

Je campagne bekroond met de Best of OOH en Effie Awards?<br>Ja, het is mogelijk!

" De campagnes die de jury presenteert op het platform voor het eerste trimester zijn allen gekenmerkt door de manier waarop ze de grenzen verleggen van OOH-media, ofwel door innovatie ofwel door een out of the box benadering van de gebruikte formats."

Campagnes als Samsung Flip, Philips One Blade, Nestlé recycles, BMW i4, Adidas NMD V3, BIC reinvent en vele anderen zijn al bekroond.

Meer weten? Of benieuwd of je OOH-campagne in het verleden succesvol was?
Ga naar het
Best of OOH platform

 

[ Alle Canal berichten ]