Je campagne bekroond met de
Best of OOH en Effie Awards?
Ja, het is mogelijk!


Terwijl de Effie Awards jaarlijks de meest succesvolle marketing- en communicatiecampagnes erkennen op het gebied van impact en effectiviteit, belonen de Best of OOH de meest inspirerende campagnes in out-of-home media (OOH). De criteria waarmee rekening wordt gehouden: de innovatieve kant van de out-of-home-campagne, de manier waarop OOH wordt gebruikt om de effectiviteit te verhogen en durf. Een multidisciplinaire groep van OOH-mediaprofessionals en adverteerders beoordeelt de verschillende campagnes en selecteert hiervan de toppers die vervolgens worden opgenomen op het Best of OOH-platform.

Originaliteit en innovatie: de winnende combinatie voor opvallende OOH-campagnes

Zoals uitgelegd door Catherine Ducamp (BNP Paribas Fortis), voorzitter van de Best of OOH-jury: "OOH-media groeien steeds meer en de mogelijkheden voor combinatie van verschillende formats worden steeds groter. En tegelijk bevorderen de nieuwe technologie├źn voor de verspreiding van Digital Out Of Home campagnes de mogelijkheden voor effectieve targeting."

Je campagne bekroond met de Best of OOH en Effie Awards?<br>Ja, het is mogelijk!

" De campagnes die de jury presenteert op het platform voor het eerste trimester zijn allen gekenmerkt door de manier waarop ze de grenzen verleggen van OOH-media, ofwel door innovatie ofwel door een out of the box benadering van de gebruikte formats."

Campagnes als Samsung Flip, Philips One Blade, Nestl├ę recycles, BMW i4, Adidas NMD V3, BIC reinvent en vele anderen zijn al bekroond.

Meer weten? Of benieuwd of je OOH-campagne in het verleden succesvol was?
Ga naar het
Best of OOH platform

 

[ Alle Canal berichten ]