A (late) happy new year!


Op de valreep nog van harte een daad- en veerkrachtig nieuw jaar gewenst van de voltallige raad van bestuur van Effie Belgium! We vroegen ook aan onze partnerorganisaties ACC, UBA, UMA en BAM wat ze de Belgische marketeers en bureaus wensen.

Naast een goede gezondheid wens ik alle marketeers en bureaucollega's een gezonde werkrelatie. Zo eentje waarin alle verwachtingen worden uitgesproken, waar niets dan waardevolle projecten uit voortspruiten en die resulteert in vruchtbare resultaten die vervolgens met een Effie bekroond worden.
Johan Vandepoel - CEO ACC (Association of Communication Companies)
Ik wens iedereen toe om ook in 2022 veel inspiratie en energie te halen uit onzekerheid en verwondering.
Marc Frederix - Vice President UBA (United Brand Association) & Effie President

A (late) happy new year!

Denken aan een Effie zorgt ervoor dat je een effectiveness reflex aankweekt. Je beseft het belang ervan, gaat metrics opzetten en uitrollen en zet effectiviteit centraal bij alles wat je opzet. Bovendien helpt het je om op een duurzame manier een merk te bouwen dat zowel op korte als op lange termijn ROI oplevert. Met andere woorden, ik wens iedereen vanuit UBA een mooi nieuw jaar met veel Effie-factor.
Mia Venken - COO UBA (United Brands Association)
Op naar een inspirerend, positief en vruchtbaar jaar 2022. De grootste wens is dat dit jaar de zaken normaliseren zodat al onze teams weer ademruimte en energie krijgen om creatief, innovatief en effectief sterk werk te leveren.
Gino Baeck - Treasurer UMA (United Media Agencies)
Ik wens iedereen een mooi en productief meaningful marketingjaar. De coronacrisis heeft ons nog meer het belang doen inzien van maatschappelijk relevante merken en communicatie. Voor iedereen bij BAM mag 2022 nog meer van dat moois brengen met veel Effie cases tot gevolg.
Koen Van Impe - President BAM (Belgian Association of Marketing)

 

[ Alle Canal berichten ]