museumPASSmusées - De Nationale Expo realiseert dromen… en lead generation | Effie case 2022
museumPASSmusées - De Nationale Expo realiseert dromen… en lead generation

De Nationale Expo realiseert dromen… en lead generation

Effie Finalist

museumPASSmusées - Publiq
+ VAR, Rossel, Beodesign & Lucy

Gedragscampagne - Kort

CLIENT
museumPASSmusées
Erika T'Jaeckx

museumPASSmusées - Erika T'Jaeckx Sinds 2020 zet Erika bij museumPASSmusées haar volle engagement in om om musea on top of mind te krijgen bij het brede publiek. Als kunsthistorica en museum professional brengt ze haar kennis en ervaring mee uit de museumwereld: behalve bij de Musea van de Stad Brussel en Abdij Van Park in Leuven, was ze eerder ook zelf museumdirecteur en kent ze het reilen en zeilen van de museumsector door en door.

AGENCY
Publiq
Frederik Welslau

Publiq - Frederik Welslau Als gepassioneerd marketing manager met een hart voor cultuur, staat Frederik onder andere in voor de groei van het klantenbestand en het behoud van bestaande abonnees van museumPASSmusées. Datagedreven strategieën monden uit in een mix aan doelgerichte campagnes. Zijn growth marketing ervaring zette hij eerder ook in voor Zipcar (Poppy). Frederik heeft ook ruime ervaring in de mediasector, onder andere met het lanceren van BRUZZ en binnen DPG. Voordien werkte hij voor IRIS (Canon Group), UK Trade & Investment (British Embassy) en Engie.