![]() |
Hankar
Finalist |
![]() |
Hankar
Finalist |
CLIENT |
|
Amaury is een echte 'STIBien'. Na zijn studies Politieke wetenschappen begon hij in 2011 te werken bij de MIVB. Daar werd hij verantwoordelijk voor de opvolging van klantenfeedback met het oog op de verbetering van de dienstverlening in de metro. Na deze praktische en operationele ervaring te hebben vergaard, vervoegde hij STIB-MIVB's marketing departement om te werken aan het verbeteren van de klantenervaring en de shift naar een meer klanten- en datacentrisch bedrijf mee te helpen verwezenlijken. |
![]() |
AGENCY |
|
Vincent D'Halluin is sinds juni 2011 Managing Partner en Strategic Director bij Mortierbrigade. Na zijn studies literatuur en voor hij 'De Brigade' vervoegde, werkte Vincent als Strategic Planner. Hij startte zijn carrière in 2005 bij Engage BBDO waar hij specialiseerde in below-the-line campagnes. Hij vervolgde zijn carrière bij Publicis waar hij alles leerde over above-the-line communicatie en merkstrategie. Nu focust Vincent zich op merken en het vertellen van hun eigen, uniek verhaal. |
![]() |
[ terug naar het overzicht ] |