|
William Lawson'sGrand Effie + Gold Effie |
|
William Lawson'sGrand Effie + Gold Effie |
CLIENT
|
|
Na het behalen van een Master in de economische wetenschappen aan de Ehsal Management School, start Dirk zijn carrière in 1999 bij Bacardi-Martini als Brand Manager William Lawson's en Eristoff, en staat hij mee aan de wieg van de nieuwe campagne. In 2002 schakelt hij over naar het Trade Marketing departement en in 2004 wordt hij Group Brand Manager. In 2005 verlaat hij Bacardi om als Category Brand Manager Benelux te gaan werken voor Novartis waar hij met zijn competentie de landsgrenzen oversteekt. In 2007 keert Dirk terug naar zijn oude liefde en wordt hij Marketing Director bij Bacardi-Martini, waar hij sinds 2010 verantwoordelijk is voor de Benelux. |
|
AGENCY
|
|
Na het behalen van een Master 'Organization & Marketing' aan de universiteit van Tilburg, doet Nicolas 2 jaar lang ervaring op bij Securitas als District Manager. Hij zet zijn eerste stappen in de reclamewereld bij Young & Rubicam, waar hij Land Rover, l'Echo, Maredsous en Danone beheert, eerst als Account Manager en later als Account Director. In 2007 vervoegt hij het team van Famous (voordien LG&F) als Account Director voor Proximus, Brussels Airlines en Bacardi-Martini. Sinds 2009 leidt hij het commerciële departement van het agentschap en maakt hij deel uit van het management. |