MelkGold Effie |
MelkGold Effie |
CLIENT
|
|
Frederik is Licenciaat Economische Wetenschappen KU Leuven (1982) en is sinds 1994 productmanager 'Zuivel' op VLAM. Hij is samen met zijn team verantwoordelijk voor het algemene promotiebeleid van de Vlaamse consumentencampagnes 'Melk' en 'Kaas'. Zijn beroepservaring strekt zich uit over heel uiteenlopende sectoren, gaande van de financiële wereld, de grootdistributie, verzekeringen tot het wel en wee in een beroepsvereniging. Ervaringen die uiteindelijk van pas komen bij het tot stand brengen van campagnes, die vanuit en met het beroep worden gestuurd. Hij volgde in die lange periode de verschillende doelgroepen, die met de melkcampagne strategisch benaderd werden. Van de imagocampagne met de melksnor voor het tienervolkje, waarmee VLAM in 1996 reeds een Gouden Effie en Publieksprijs haalde, tot de nutritionele en Europees gecofinancierde campagne die de doelgroep van vrouwen en jonge moeders tussen 20 en 40 jaar beoogt. Om scherp van geest en eeuwig jong te blijven en zijn hersenen te voorzien van de nodige zuurstof, doet ie graag extreme dingen op sportief vlak. Hij is geroutineerd duursporter. |
|
AGENCY
|
|
Isabel heeft altijd gedroomd om in een reclamebureau haar carrière te maken. Vandaar het diploma Toegepaste Communicatie en Marketing Management (Artevelde Hogeschool & EHSAL). Na een paar jaar reclame-ervaring met als laatste stop Young & Rubicam (met Guillaume als creatief directeur), startte ze in 1996 mee Duval Guillaume op. Haar sterkte is om efficient mee te denken over de objectieven van de klant en creatief talent hiermee te inspireren. De integratie van de on- en offline communicatietools kan volgens haar alleen lukken wanneer er als een brandteam op een project wordt gewerkt, met inbegrip van de klant. Daarvoor stelt ze zich met haar ervaring meestal op als inspirerende mediator opdat jonge mensen en ervaren specialisten elkaar zouden versterken en samen successen bouwen. |