|
Bij koffie hoort
|
|
Bij koffie hoort
|
CLIENT
|
|
Ignace Heyman haalde zijn diploma Handelsingenieur aan de KU Leuven en voegde daar nog een diploma Handels- & Bedrijfseconomisch ingenieur (University of Glasgow en KU Leuven) en een MBA aan de University of Stellenbosch (Zuid-Afrika) aan toe. Hij startte zijn carrière bij Procter & Gamble als assistant brand manager op oa. Punica en Pampers. Daarna werd hij Brand Marketing Manager bij PAB |
|
AGENCY
|
|
Na een stage bij een Antwerps reclamebureau (het huidige Ten), ontdekte de toen 18-jarige Sylvie al dat ze een passie heeft voor reclame. Ze koos haar hogere studies dus ook in die richting: Communicatiewetenschappen aan de Universiteit Antwerpen en nadien een Master in Marketing Management aan de Vlerick Gent Management School. Ze startte haar carrière in 2003 bij Dubois meets Fugger waar ze Account Manager was voor oa. Mini. In 2005 gaat Sylvie aan de slag bij Duval Guillaume Brussels (DGB). In haar vijf jaar bij DGB groeide Sylvie door van Account Manager naar Account Director en sinds kort Clients Service Director. Ze werkte op klanten als Ketnet, Bongo, Telenet, Senseo, Ethias, en Unilever Cup-a-Soup. Het is steeds haar overtuiging geweest dat goede campagnes een combinatie zijn van een goede communicatiestrategie en een straffe creatieve vertaling. |