Voor levensgenieters met stijl.
|
Voor levensgenieters met stijl.
|
CLIENT
|
|
Na een opleiding communicatiemanagement aan de Erasmushogeschool krijgt Pascale een aantrekkelijk contract bij Mercuri Urval. Maar na enkele maanden kriebelt de passie voor reclame weer en komt zij terecht in de reclamewereld Ondertussen werkt zij 20 jaar bij Miele en bouwt ze samen met directie, collega's en mediapartners het merk uit via alle mogelijke middelen: kookevenementen, catwalkevenementen, TV-sponsoring, product placement, shop in shops, online, offline, above the line... Bedankt Miele. |
|
AGENCY
|
|
Na het behalen van haar licenciaat economie, startte Ann haar carrière in 1992 In 1998 verhuisde ze naar DDB waar onder meer Henkel, Sony en Deutsche Bank deel uitmaakten van haar klantenportefeuille. 2000 was het jaar van de overstap naar OMD als Media Account Manager op o.a. H&M, Pepsico en niet te vergeten Miele. Sinds 2005 staat ze in voor de groei en ontwikkeling van de Omnicom Media Group als New Business Director. Vandaag is ze als Planning Department Director verantwoordelijk voor een team van 11 Media Account Managers die ze coacht en bijstaat bij hun strategische aanbevelingen. |