|
Redefining standards in turbulente tijdenBronze Effie |
|
Redefining standards in turbulente tijdenBronze Effie |
CLIENT
|
|
Mieke Debeerst startte haar loopbaan als account executive bij AID Advertising in Brugge en leerde de knepen van het reclamevak dankzij mooie merken zoals Playmobil, Marie-Jo, Lutosa, De Witte Lietaer. Na zes jaar stapte ze over naar de adverteerderskant en werkte een vijftal jaar als Head of Communications bij de doe-het-zelver Gamma. Bij AXA ging ze van start als Marketing Manager bij Verzekering van de Post en in 2004 promoveerde ze tot Director Consumer Marketing en werd verantwoordelijk voor het AXA merk, de marketing van de bank- en verzekeringsproducten en de commerciële communicatie. |
|
AGENCY
|
|
Karel Vinck is sinds vijf jaar managing partner en strategic director bij de Antwerpse poot van Duval Guillaume. Hij startte 17 jaar geleden bij GV Company om via Y&R bij VVL BBDO te belanden. Daar haalt hij verschillende Effie's. Met een pak ervaring op klanten als Belgacom, KBC, Lay's, Danone, Eurostar en Libelle op zak, neemt hij het roer over in Antwerpen. Daar winnen zijn teams niet alleen creatieve prijzen in binnen- en buitenland, maar mogen ze voor het tweede jaar op rij ook een Effie in ontvangst nemem. |