Het OliespookSilver Effie + Publieksprijs |
Het OliespookSilver Effie + Publieksprijs |
CLIENT
|
|
Na zijn opleiding handelsingenieur aan de Universiteit Antwerpen, start Tom bij VALI- PAC. Na anderhalf jaar krijgt hij daar de kans om Valorfrit op te starten.De doelstelling: ‘Een kostefficiënt systeem opzetten om de inzameling en recyclage van gebruikte frituuroliën en -vetten te maximaliseren.’ Een start-up lanceren brengt heel wat diverse taken met zich mee: van operationeel beheer, over financieel beheer, tot marketing en communicatie.Aan dit laatste thema besteedde Tom van meet af aan extra aandacht omdat hij daarin zijn creativiteit naar hartenlust kan uitleven. |
|
AGENCY
|
|
Al in de humaniora droomt Kris van een job in de reclame en studeert daarom Toegepaste Communicatie in Gent. Hij start als junior account executive bij Iotta Communications. Daarna gaat hij aan de slag bij Saatchi & Saatchi (eerst als account executive later als account director) voor klanten als Pampers, Visa, Mercedes, HP en Proximus. Na zeven en een half jaar stapt hij over naar Lowe Troost voor de Europese lead van Citibank kredietkaarten. Dan gaat het richting Antwerpen bij Varcom, wat later Varewyck, De Boeck & van Hest wordt en nog wat later 10 (Ten). In 2001 richt hij Square op. Zijn motto als service freak: 'under promise, over deliver. |